Jumat, 12 September 2014


Ingin bana lo awak kamangkaji isi kanduang al-Qur'an tu di gereja mah dengan bahaso pambahasan theologi, bahkan mampalajari tabiat dan watak urang Minangkabau ko di senatorium gereja, katiko alah indak ado anak mudo dan urang Minang nan kurang baminat jo metode surau ko mah...
SukaSuka · 
  • 3 orang menyukai ini.
  • Zul Hasmi No bantuak iko lo mah nakan. Nan diurang didangaan nan diawak dilaluan juo. Tiok garik urg direspon abih energi kito. Rancak di awak katujulo di urang alah tu mah.
  • Dabro Bakato Cinto Iyo kalau masalah kayakinan kan alah diatur dek undang-undang negara, manga lo kadirusuahan. Nan awak nan pantiangan ingin bana bisa mambarikan layanan kasehatan gratis, mambari sumbangan, dll, dengan bakarajo-samo jo urang-urang tu. Jiko ado nan barub...Lihat Selengkapnya
  • Zul Hasmi Urg ko kapalo nan samo babulu, ubanno lain2. Indak lo buliah disamo ratokan doh. Sikola sen batingkek2...
    Tukang somay di Saritem tun indak mancandu dek inyo mamakai doh kecuali niatno badagang. Adolo kanti nan jauah2 datang dari lua kota bagai
13 sept 2014

sTATUS SI Dabro  hari jumat 13 sept 2014

Sabananyo ingin bana awak mambari kajian dan mampalajari tantang makna dan tafsir al-Qur'an jo para pendeta dan biarawati ko mah dalam sabuah kajian theologi. Sarato sakalian mampalajari tantang psikologi watak dasar urang Minangkabau dan budayonyo ko sahinggo manjadi sabuah data nan akurat katiko urang Minang ko alah kurang maminati metode-metode kajian basic-tranning surau ko mah.

status dabro
Ketahuilah, bahwa sebenarnya tuhan tidak pernah menciptakan manusia, tapi manusialah yang menciptakan tuhan-tuhan itu menjadi ada didalam setiap otak dan hati mereka.



TERDAHULU

Konfrensi Study Pengembalaan, sedang berlangsung dengan khidmat di Padang Kota Tercinta, dari gereja separuh carut di Indonesia, sejak tgl 16 s/d 18 September 2014.
suka atau tidak suka, mereka telah mendeklarasikan ke seluruh penjuru dunia, bahwa kita orang Minang adalah domba patuh yang siap untuk dipersembahkan kepada tuhan mereka yang berdiam di golgota.
sangat memilukan sekaligus memalukan, saya tak mampu mecegahnya. maafkan saya duhai dunsanak, ampuni hamba Ya Rabbul Izati. Amin ya Ghafur.
sa

Menurut ajaran komunis bahwa manusia adalah makhluk pasif yg tidak memiliki kemauan apa-apa dalam menghadapi kekuatan benda dan ekonomi. Menurut Karl Marx: "Dalam produk sosial yg dilakukan oleh manusia, anda melihat mereka mengadakan hubungan-hunungan tertentu, yaitu hubungan yg berada diluar kemauan mereka. Bukan perasaan manusia yg menentukan mereka, tapi sebaliknya wujud merekalah yg menentukan perasaan."
Lalu bagai manakah defenisi manusia menurut ajaran Minangkabau?